نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علي فتح الله زاده مي گويد قشنگي جذب بازيکن به اين است که هواداران اضطراب داشته باشند.


 

مديرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاين از جشن باشگاه استقلال شروع مي کند و مي گويد:« قرار بود خودم هم به اين مراسم بروم اما وقتي از مالزي برگشتم ديروقت بود و خستگي نگذاشت برسم. کار زيبايي که امسال کرديم ، اختصاص پيراهن شماره 12 به هواداران عزيز استقلال است. البته مشکل اصلي اين بود که سالن گنجايش کافي براي همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جاي بزرگتري را تدارک مي ديدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شايعه به بن بست رسيدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره مي کند و مي گويد:« من همين پنجشنبه غروب ، ساعتي را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکي به جواد نداديم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولين چکي که گفتند اسپانسر 9 ميلياردي به استقلال مي پردازد برگشت خورده است ، با اين وجود ما مشکلي براي جذب آقا جواد نداريم. اين امروز و فردا کردن هاي مان هم با عث مي شود تا هيجان و اضطراب هواداران بيشتر شود و لذت آمدن جواد بيشتر اما خيال شان راحت ، مي توانند ديگر او را استقلالي بدانند. ما شماره 6 تيم را براي جواد کنار گذاشتيم.»

علي فتح الله زاده درباره مذاکره با مجيدي هم مي گويد:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبي به تهران آمد و نشستيم با هم توافق کرديم که او برگردد فکر مي کنم تا شنبه کار پيوستن او به استقلال تمام مي شود آقا فرهاد هم با شماره 7 براي استقلال بازي مي کند.»


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:35 ] [ محسن هدایتی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد
.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 18487
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->